Monstera Leaf Poopy Loop
Monstera Leaf Poopy Loop

Monstera Leaf Poopy Loop

Regular price$10.00
/
Shipping calculated at checkout.

  • Ethically made
  • Worldwide shipping
  • In stock, ready to ship
  • Inventory on the way

Let's face it, no one likes to carry their used (and stinky) waste bags in their hands when walking the dog. it's messy, unhygienic, and just plain gross. The Poopy Loop holds onto your waste bag and conveniently clips onto your leash. Made of thick durable rubber so your hands stay clean. Keep your walks simple and your used poo bags where they belong - out of your hands!

  • 2.3in x 2.6in
  • Metal carabiner included
  • Durable, lightweight, waterproof and tear-proof rubber

Tie a knot on your poop bag and push the knot completely through the center star-shaped area. Once it is securely through, clip your Poop Buddy onto your leash and enjoy your hands-free walk! Trademark pending.

What is your return policy?

Items can be returned within 30 days for an exchange or store credit. All sale or clearance items are final sale only and cannot be returned or exchanged.

We want you to love your experience with Woof + Wonder as much as possible, which is why we’re here to help. Just send an email to hello@woofandwonder.com within 30 days of receipt of your package, with your order number, the name of the product(s) and the reason why it didn't work out for you. 

Returns/exchanges can only be processed within 30 days of your purchase.

Unfortunately, we are unable to refund your original shipping charges/processing fees. You will be responsible for all returning shipping fee and we reserve the right to charge a restocking fee on returned items.

Woof + Wonder Co. can only accept returns for products purchased on our website (https://www.woofandwonder.com).

Can I exchange a product?

Items can be exchanged in unused, unworn condition with tags still attached. Please email us at hello@woofandwonder.com with the topic 'Product Exchange' in the subject line.

An item in my order was damaged in transit! What do I do?

Oh no, we’re so sorry to hear this! Please send us an email at hello@woofandwonder.com with your order number, full name and an image of the damaged item and we’ll be happy to help you! 

My order/mail is missing, what should I do?

If your order is missing or lost in the mail, please fill out a missing package request which you can find in your local post office. Please note that refunds cannot be given for missing packages as this is out of our control.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Customer Reviews

Based on 28 reviews
93%
(26)
7%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
A
AleQ

One of those things you never knew you needed but now can't live without

A
Alyssa

Super cute and love how useful it is

S
Samantha Stevwing

Cute!

K
Karen Kazmierczak
Works well, but gets stiff in colder weather

I am really impressed by the functionality of the Poopy Loop. I honestly didn't think it would make that big of a difference, but it's great when walking two large dogs who often each go more than once on our long morning walks.

I have noticed that as it has gotten colder that the rubber is much less flexible and it gets harder to thread the bags, especially when trying to pull the knot through the hole. I just ordered a second because I don't know if I'll be able to get four bags of poop through just one of them once it gets really cold (it's only in the 40s in the morning right now).

A
Amanda O'Brien
Just what I was looking for!

I had an old plastic thing I was using to hold the used bags while walking, but it was starting to fall apart. When I saw a TikTok video of the Poopy Loop it was exactly what I didn't even know I was looking for! It's perfect and seems so durable. I had an issue with the clip not staying (my dog gets overexcited on walks when she sees other dogs and in handling the leash the clip fell off) but I fixed that quickly with a bit of tape and haven't had any problems since. I'm not taking a star off for that because it wasn't an issue at all for me, but it was something I wanted to bring up in case your dog is similar. Overall I'm super satisfied! I'm so surprised with how affordable this product is. If you're even thinking about ordering it - do it! It's absolutely worth it


Recently viewed